دوره شیش

وبلاگ فعال مخصوص بچه های دوره شیش

دوره شیش

وبلاگ فعال مخصوص بچه های دوره شیش

رفع اشکال کامپیوتر

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ

سلام بچه ها ...

هر کسی که میتونه امشب توی یک ساعت خاصی ، تو وبلاگ حاظر بشه و به سوالات بچه ها پاسخ بده ، اینجا اعلام کنه ...


با تشکر 

۹۵/۰۲/۳۱

نظرات  (۲۷)

kheir
یه سوال، باید دستورات پایگیم رو حفظ کرد؟
پاسخ:
حفظ کنی که خوبه ولی احتمالا برگه تقلب میدن ...
سوال 10 بخش سه رو با اینجا کلیک کنه بعد یه جا دیگه کلیک کنه حل کردم ولی با درگ نه

پاسخ:
:-/
while True: ---print("یه چیزی")
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۳ معین حسینی صدر
لطفا دستور while رو بزارید
پاسخ:
while یعنی تا موقعی که 
while a=1 یعنی تا موقعی که a با یک برابره ...
دوباره ببخشید:


for i in range(10)
ببخشید.

<code>for i in range(10)</code>
یه نکته مهم:
وقتی می خواین کد وارد کنید تو این وبلاگ، اینجوری نکنین:
for i in range(10)

به جاش، دورش <code></code> بنویسین، تا بشه:

<code>for i in range(10)<code>
پاسخ:
ممنون ...
نمیدونستم !
البته هیچکس حال نداره <code> رو بنویسه !!!

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
هرکی سوال 10 بخش 3 داره لطفا کمک کنه
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۶ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
سلام بر آیین 
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۳ معین حسینی صدر
دستور while رو یکی میزاره
پاسخ:
while یعنی تا موقعی که 
while a=1 یعنی تا موقعی که a با یک برابره ...
ta inja kheili mamnoon vali lotfan edame bedid.har soali ke sakht be nazar miad ro lotfan bezarid
پاسخ:
ممنون
تلاشمون رو میکنیم ...
http://bayanbox.ir/download/6735192635997747659/shatranj.py
لینک دانلود سوال 6 یکی یکی لینکارو میفرستم
پاسخ:
ممنون بابت کمکتون !
انلاینم

پاسخ:
ok

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۴ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
خواهش می کنم
tnx
پاسخ:
:-)
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۱ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
هر کی آنلاینه اعلام کنه
پاسخ:
من انلاینم !
:-)))))
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
اگه کپی کنی توی idle
درست می شود.
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۰ محمدمهدی ملکی نژادشوشتری
سوال 3:
a=int(input())
b=int(input())
c=0
for i in range(1,b+1):
    if a%i==0 and b%i==0:
        c=i
print(c)

پاسخ:
ممنون بابت جواب
jane madaretoon komak konid
hichkas lotf nmike biad eelame amadegi baraye komak bokone?
سوال سه نمونه سوال رو یکی توضیح میده؟
"دو عدد از کاربر ورودی بگیرد و ب م م آن را چاب کند"
پاسخ:
a=int(input()) 
b=int(input())
if a>b :
c=a
if b>a:
c=b
for i in range(c-1):
if a%(i+1)==o:
if b%(i+1)==0
v=i
print(v+1 (

جوابش اینه
سروش خودت تا اونجایی که حل کردی بزار خب!!
پاسخ:
من خودم خیلی کم حل کردم !
salam age ahyanan amir arsham gozaresh be injaha oftad lotf kone mobilesho roshan kone.dar zemn be raafe eshkal ham marboot mishe nagin bara kare shakhsish post gozashte
تصحیح می کنم
- هومان سلیم زاده-
2 - من تو وبلاگم یک صفحه زدم که توش بشه سوال و جواب کرد
http://hoomansalimzadeh.blog.ir/page/forh3
پاسخ:
ok
من کلا شانسی سر می زنم!!!!
شاید یک هویی جواب یک سوال را دادم و یا کلا جواب ندادم
ترجیح اگر می خواهید من به شما جواب برم تو تلگرام و شخصی پیام بدید

به امید روزی که همه در زندگی شان بیست شوند
- هومان سلیم زاره-

پاسخ:
ممنون هومان
لطف میکنی
با سلام از ساعت 3 بعد از ظهر به ببعد توانایی  حضور دارم (میدونم کامپیوترم ضعیفه ولی در حد توانم جواب میدم همه سوالای فایل تمیرینم جواب دادم)
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار پرش به بالا
سلام به همه ی بچه های دوره شیشی از وبلاگ خودتون لذت ببرید