دوره شیش

وبلاگ فعال مخصوص بچه های دوره شیش

دوره شیش

وبلاگ فعال مخصوص بچه های دوره شیش

سلام بچه ها .

این قسمت سرگرمی و موسیقی و ... هست.

البته در ایام محرم و ... مطلبی گذاشته نخواهد شد .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


قسمت کلاسیک

جدید :

زندگی نامه بزرگترین موسیقی دان دنیا :
بتهوون

نوابغ تاریخ، هرکدام در نوع خودشان عجیب و غریب هستند. ذهن مشاهیر علومی مانند ریاضی و فیزیک یا کمی آن طرف تر؛ دنیای سیاست یا عالم ادبیات هم معمولاً شبیه آدم های عادی نیستند. سرزمین هنر و به ویژه موسیقی هم پرازچنین عجایبی است. غول موسیقی دنیا، لودویگ فان بتهوون هم از این قاعده مستثنی نیست و رفتارهای دیوانه وارش به راستی درخورجایگاهش است.

شاید در تمام تاریخ موسیقی هیچ کس عظمت بتهوون را نداشته باشد. مردی که دوره رمانتیک موسیقی در قرن هجدهم با نام او شروع می شود. بی اغراق می توان گفت بتهوون با آثار قدرتمندش در میان تمام سبک ها و نسل های موسیقی، استوارترین جایگاه را دارد و درمیان آثار موسیقی و موسیقیدان هایی که می آیند و می روند اوست که – حتی اگر نخواهد موسیقی اش را بشنوند و حتی اگر نخواهند بدانند چه کسی بوده، زنده است یا مرده- دست کم نامش را به گوش همه می رساند.

رفتارهای استاد ولی هیچ گاه مثل موسیقی اش پخته نبود. او هیچ توجهی به رسم و رسوم متداول و نگه داشتن احترام دیگران و حتی خودش نداشت. (البته در رعایت نکردن رفتارهای کلیشه ای روزمره در مورد کسی که شگفتی جاودانه ای همچون سمفونی شماره نه را می نویسد زیاد هم پراهمیت به نظر نمی رسد! ذهنی که در آن سونات «مهتاب» شکل می گیرد طبیعتاً آن قدر متفاوت هست که نتواند مسائل معمولی و روزمره دیگر انسان ها را درک کند!)

کله شق مثل موتزارت:

 

شاید رفتارهای عجیب و غریبش کمی به استاد موتزارت رفته باشد؛ مردی که در اوج قله موسیقی با آن همه جلال و شکوه همیشه با شوخی هاو لودگی های بی ادبانه اش اگر چه همه را به خنده می انداخت ولی ابهت و احترام خودش را می شکست و باعث می شد او را دست کم بگیرند. آخر هم خودش را جوانمرگ کرد. بتهوون با اینکه به اندازه استادش و شاید بیشترازاو غیر عادی بود ولی دیوانگی هایش از جنس موتزارت نبود. بتهوون در نقطه مقابل موتزارت قرار داشت. بر خلاف موتزارت که بسیار دوست داشتنی و زیادی خون گرم بود بتهوون مردی عبوس و بد اخلاق، دمدمی مزاج و یک دنده بود که هیچ کس رغبت نمی کرد با او دمخور شود و اینها همه درحالی است که قلب لودومیگ سخت مهربان بود. 

آن طور که گفته می شود طبیعت رفتارهای عجیب و غیرعادی اش به فیزیک مغزش مربوط است. مغز او شبیه به انسان های عادی نبود. گزارشی که از کالبد شکافی مغز او منتشر شد می گوید: «مغزاو آب کمتری از مغز معمولی داشته است. چین خوردگی های مغز او دو برابر بیشتر و عمیق تر از یک مغز معمولی است.» بتهوون از همان کودکی غیر طبیعی بود. به شدت اهل دعوا و زد و خورد بود. با همه درگیر می شد. وقتی به نوازندگی ارگ در کلیسا مشغول بود همیشه علاوه بر مشکلاتی که درست می کرد باید به خاطر شلختگی لباس هایش به او تذکر می دادند. بعد هم که به دربار، در شهر وین آمد آنجا را به کلی به هم ریخت. او بهترین موسیقیدان وین؛ شهر موسیقیدانان بود و هر کار دور ازانتظاری هم که می کرد نمی توانست اشراف را مجاب کند که از موسیقی حیرت انگیز او صرف نظر کنند و عذرش را بخواهند، ولی گاهی با رفتارهایش واقعاً خون همه را به جوش می آورد.

 

بی احترامی هایش گاهی مستقیماً متوجه درباریان بلند پایه و حتی شخص شاه می شد.

برخلاف رسم اجتناب ناپذیر و حساس آن زمان مبنی برادای احترام به بزرگان، بتهوون نه تنها به کسی تعظیم نمی کرد بلکه بدون کوچک ترین توجهی از کنار اشراف و خانواده شاه رد می شد و می رفت. یکبار وقتی ملکه در مقابل او دستش را دراز کرد بتهوون نه تنها دست او را نبوسید بلکه در حضور همه به شکلی توهین آمیز در چشمان او خیره شد. یک بار دیگر هم با آرامش تمام به چند تن از وزرای دربار که محترمانه از او خواستند قطعه ای برایشان اجرا کند گفت: «نه. نمی شود. الان حوصله ندارم!» و همه آنها را سنگ روی یخ کرد.

حتی استاد، به لیخنوفسکی گفت: یکی از شاهزادگانی که به شدت ازاو حمایت می کرد هم مرحمتی نداشت. یک دفعه به او گفته بود: «هزار شاهزاده بی مصرف مثل تو در جهان ریخته است ولی بتهوون فقط یکی است!» (البته چندان هم بی راه نگفت چون امروزه ما تنها به واسطه بتهوون ممکن است نامی از آن شاهزادگان فراموش شده ببریم!)

بسیاری، به ویژه شاهزادگان و زنان درباری که زیاد چیزی از موسیقی سرشان نمی شد سایه اش را با تیر می زدند. می گفتند بتهوون جایگاهش را نمی شناسد و اصلاً مطیع نیست. البته بتهوون جایگاهش را به خوبی می شناخت فقط با آنچه آنها در ذهن داشتند بسیار متفاوت بود. بتهوون در جواب شاهزاده خانوم «تان» که با التماس از او پرسید چرا اپرا نمی نویسد، گفته بود: «اپرا مخصوص شاهزاده خانونم های ناز پرورده است که از موسیقی هیچ نمی فهمند.»

یک بار پیش ازاجرا موسیقی وقتی با کارهای احمقانه اش دربار را به هم ریخته بود و چند نفر پشت سر هم از او به پادشاه گله کردند پادشاه او را خواست. بتهوون نزد او رفت و نشست. پادشاه گفت: :آقای بتهوون ما کاملاً از نبوغ شما در موسیقی و جایگاهتان باخبریم ولی شما اجازه ندارید هرکاری خواستید بکنید. من از دست شما به چند نفر باید جواب بدهم؟ همه جا را به هم ریخته اید. این چه کارهایی است که می کنید؟ افراد ما که دلقک شما نیستند. ازرفتارهایتان خجالت بکشید. شما دیوانه اید!» می گویند در تمام مدتی که پادشاه صحبت می کرد بتهوون درافکار خودش غرق بود و وقتی هم صحبت های شاه تمام شد، بلند شد و بی آنکه نگاهی به او بیندازد رفت!

او دیوانه است

 

پس از این که برادرش، کارل مرد، بتهوون دوره ای چند ساله از عمرش را درگیر دعوای قضایی با یوهانا، همسر برادرش بود تا در دادگاه ثابت کند او صلاحیت مراقبت از برادر زاده اش را ندارد و کفالت فرزند را خودش بر عهده بگیرد. البته بتهوون از این کار نیت خیری داشت ولی با بی ادبانه ترین لحن به یوهانا تهمت می زد و الفاظ رکیکی درباره او به کار می برد. در مودبانه ترین حالت او را «ملکه شب» می خواند!

او هیچ گاه نمی توانست اطرافیانش را راضی نگه دارد. همیشه در استخدام خدمتکار مشکل داشت. خدمتکارهایش معمولاً به یکی دو ماه نرسیده یا خودشان فرار می کردند و می رفتند یا بتهوون اخراجشان می کرد. یک بار در اوج عصبانیت قابلمه آبگوشت را بر سر یکی از خدمتکارانش خالی کرده بود. با صاحبخانه هایش هم همیشه مشکل داشت و دائماً مجبور بود خانه اش را عوض کند.

در روابط عاشقانه اش هم وضعیت بهتر نبود. اخلاق تند و خشن اش پایان تلخی را برای تمام روابطش رقم می زد. خودش یک بار در جمعی گفته بود هیچ کدام از روابطش بیش از هفت ماه ادامه نیافت. او ماکدانه ویلمان: یکی از خوانندگان اپرای دربار را خیلی دوست داشت و مدت ها به دنبال او بود ولی وقتی از او خواستگاری کرد جواب رد شنید. ویلمان درباره بتهوون به یکی از دوستانش گفته بود: «مردی بسیار زشت و تقریباً دیوانه است.»

حتی بسیاری از موسیقیدانان دربار و زیر دستانش هم به دلیل بی نظمی ها و رفتارهای غیر منتظره اش از او ناراضی بودند. شوپانستیگ، رهبر ویولونیست های دربار از دست کارهای او به ستوه آمده بود و چندین بار برای شکایت ازاو شخصاً نزد شاه رفته بود. این بی نظمی های بتهوون گاهی هم به ضررش بود. معمولاً وقتی به رستوران می رفت از روی حواس پرتی پول غذایی دیگر را که اصلاً نخورده بود حساب می کرد یا وقتی می خواست به جایی برود به دلیل حواس پرتی از راه منحرف می شد و وقتی به خودش می آمد متوجه می شد که مدت هاست دارد به دور خودش می چرخد.

کلکسیونی از بیماری ها

 

قد بتهوون به 162 سانتیمتر هم نمی رسید؛ البته کوتاهی قد بین تمام موسیقیدانان مشهور مسری است. دربدن بتهوون کلکسیونی از بیماری ها وجود داشت. لودویگ به بیماری سفلیس دچار بود. گفته می شود او مبتلا به دیابت هم بود. همچنین در تمام عمرش از یبوست مزمنی رنج می برد که به طور متناوب جای خودش را به اسهال، تیفوس و آسیب شکم (باد آوردگی شکم) می داد. وقتی 30 ساله بود متوجه شد که گوش هایش کم شنوا شده است و در عرض 20 سال کاملاً ناشنوا شد و به جان پیانوها افتاد. در آخر هم به خاطر مسمومیت و ازدیاد سرب در خونش مرد که کسی نمی داند از کجا آمده بود.

مردی بسیار ژولیده و شلخته بود. موقع اصلاح، همیشه صورتش را می برید. خنده های وحشتناکی داشت به طوری که در جمع وقتی می خندید همه از تعجب ساکت می شدند. از بوی بدنش همه متوجه می شدند که علاقه چندانی به حمام رفتن ندارد. موهای نامرتبش را اصلاً شانه نمی کرد. لباس هایش هم همیشه کثیف بود. دائماً دستش به چیزهای مختلف می خورد و آنها را به زمین می انداخت.

هر کجا دلش می خواست آب دهانش را روی زمین می انداخت و حتی تالارهای دربار با آن زرق و برق و فرش های گران قیمت شان هم نمی توانستند او را ازاین کار منصرف کنند. «بارون دوترمون» قسم می خورد که یک بار وقتی به دیدار بتهوون رفته بود لگنی پر را زیر پیانوی بتهوون دیده بود! او بر سر این گفته اش دوبار قسم می خورد! 

او علاقه زیادی هم به شوخی های فیزیکی داشت! اصلاً هم برایش اهمیت نداشت که چقدر با طرف مقابلش صمیمی است. یکی از شوخی های مورد علاقه اش هم این بود که هنگام نشستن صندلی را از زیردیگران بکشد و حتی در مجالس رسمی هم فرصت را از دست نمی داد! هر وقت موسیقی به ذهنش می آمد شروع می کرد به نوشتن نت. روی میز، دیوار، پرده. وقتی او یکی ازخانه های اجاره ای اش را ترک کرد صاحبخانه اش برای فروش کرکره های پنجره که از بالا تا پایین نت نویسی شده بودند مزایده برگزار کرد.


با تمام خل بازی هایش در عالم موسیقی؛ آنچه حرف اوست حرف اول و آخر را می زند. تمام موسیقیدانان معاصری که با بی رحمانه ترین شکل به نقد تاریخ موسیقی پرداخته اند و به بزرگ ترین قدرت ها، حتی موتزارت حمله کرده اند و با غروری پوچ خود را برتر از آنها نامیده اند، به خود جرأت نداده اند به سراغ بتهوون بروند. قطعاتی که بتهوون نوشته او را به جایگاهی دست نیافتنی رسانده است. بتهوون یگانه تاریخ موسیقی است حتی اگر روی زمین تف کند!

منبع:نشریه دانستنیها، شماره18.


البته این متنی که خوندین 2 صفحه خیلییی مختصر از بخشی کوچک از زندگی بتهوون بود ! 

اگر به این موضوع علاقه دارید ، کتابی به نام ( زندگی بتهوون ) نوشته رومن رولان رو حتما بخونید که چهار جلد به صورت میانگین هر کدوم بالای 500 صفحه هست و در حال حاضر کاملترین منبع درباره بتهوون هست ...

کتاب " خاکی و آسمانی " هم در مورد زندگی نامه موتزارت است .
__________________________________________


اطلاعاتی در مورد ارکستر ( ارکس ) :

ارکستر ها مدل های بسیار متنوعی دارند . مثل مدل کلاسیک و مدرن و ... فرق این مدل ها تعداد ساز های به کار رفته در آنها و چینش جای ساز هاست . مثلا در ارکستر کلاسیک کنتر باس ها ( نوعی ساز از خانواده ویول ( نه ویولن ! )) در پشت ساز های دیگر هستند . حتی امکان دارد در ارکستر های مختلف بخشی از اهنگ تغییرات اندکی کند .

در زیر سه تا از سمفونی های بتهوون گذاشته شده . هر سه ، یک اهنگ هستند . ولی برای مثال سرعت نواختن در هر کدام متفاوت است ... مثلا سرعت نواختن در فیلم اول بیشتر از فیلم دوم و سرعت فیلم دوم بیشتر از فیلم سوم است . باید به نکاتی مانند اینها توجه کرد . توجه داشته باشید فیلم سوم مربوط به 20 تا 30 سال پیش است !!! ( منبع فیلم ها : اپارات )

نظر سنجی : به نظر شما نوع چینش و ارکستر کدام یک بهتر است ؟ ( سرعت نواختن اهنگ و ... را نیز در نظر بگیرید )

فیلم 1 طولانی تر از فیلم های دیگه هست ولی ما تا اونجایی که با هم مشترک هستن رو مد نظر قرار میدیم . یعنی فیلم یک تا 4 دقیقه و 10 ثانیه و فیلم های دیگر تا اخر .

حواستان باشد ملاک بهتر بودن کچل بودن رهبر ارکس یا با کیفت تر بودن فیلم و ... نیست !!!

مسابقه : این اهنگ کدام یک از سمفونی های بتهوون است ؟! ( فیلم ها در پایین ) 

دریافت
حجم: 33.4 مگابایت
توضیحات: فیلم 1

 

دریافت
حجم: 29.5 مگابایت                                                                        فایل mp3 اهنگ فیلم ها : دریافت                                            توضیحات: فیلم 2                                                                              حجم: 7.41 مگابایت


دریافت
حجم: 17.4 مگابایت
توضیحات: فیلم 3

------------------------------------------------------------------

یکی از شاهکار های بتهوون ( سمفونی 5 ) :  دریافت    mp3

--------------------

Fur Elise شاهکار دیگری از بتهوون . دریافت      mp3

-----------------------------------------------------------------

فیلم سمفونی 5 بتهوون با فیلم برداری عالی و کیفیت عالی به دستمان رسیده که توسط گروه فیلم 2 اجرا میشود . فایل mp3 اهنگ سمفونی 5 بتهوون نیز در بالا گذاشته شده :

دریافت فیلم سمفونی 5 بتهوون : دریافت      حجم: 45.4 مگابایت

نظر سنجی : نقطه اوج این اهنگ در چه دقیقه ای است ؟!

مسابقه : چرا پس از اتمام نواختن اهنگ تماشاچی ها برای نوازنده ها دست نزدند ( این سوال جواب و دلیل دارد الکی نیست ! )


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام . این دفعه 8 تا از محبوب ترین همنوازی های پیانو و ویولن رو براتون گذاشتیم . این 8 تا از بین 50 تا اهنگ محبوب توسط ما گلچین شده . لذت ببرید !

 دریافت اهنگ ها : دریافت


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 سلام . دفعه پیش 8 تا از محبوب ترین اهنگ های همنوازی ویولن و پیانو رو از آلبوم 50 اهنگ برتر ویولن گذاشتیم .

به غیر از آلبوم 50 اهنگ برتر ، آلبوم دیگری به اسم (( 50 تا از اساسی ترین قطعات موسیقی کلاسیک )) وجود دارد . در این آلبوم اهنگ های بسیاری ، از آواز و ... گرفته تا تکنوازی ها وجود دارند . این بار ، 9 تا از این اهنگ ها را برای شما گلچین کرده ایم تا از آنها لذت ببرید . اگر هم آلبوم کامل را میخواهید ، در اینجا بگویید تا در مدرسه با فلش بهتان بدهیم . زیرا حجم کل آلبوم به دلیل کیفیت خیلی خیلی بالا و مدت زیاد بعضی اهنگ ها ، به 500 مگابایت میرسد . 9 اهنگ را از زیر دریافت کنید :


دریافت 9 اهنگ گلچین شده : دریافت


جدید : سمفونی 40 و 25 موتزارت ، از شاهکار های او هستند ... میتوانید قسمتی از سمفونی 25 او را از لینک زیر دریافت کنید :


سمفونی 25 موتزارت : دریافت


--------------------------------------------------

قسمت اهنگ های باکلام ایرانی


محسن چاوشی :

اهنگ کجایی ( سریال شهرزاد ) : دریافت

---------

اهنگ سنگ صبور : دریافت

--------

اهنگ رفیق : دریافت

--------------------------------------------------------------------

اهنگ گل گلدون من : دریافت

**************************

اهنگ غوغای ستارگان : دریافت


----------------------------------------------

نام آهنگ درخواستی خود را برای ما بفرستید !











نظرات  (۳۲)

سلام سروش
به نظر من بهتره به جای اینکه 5 تا آهنگ از محسن چاووشی بزاری یک یا دو تا آهنگ از استاد همایون شجریان و سالار عقیلی بزاری.
پاسخ:
سلام
اینکه از محسن چاوشی گذاشتم به خاطر این بود که بچه ها گفته بودن ...
چشم . به زودی از اونا هم میزارم !
سروش آهنگ های "wedding of love","dark eyes"و آهنگ های باخ مثل منویت رو بزار.یکمی هم فولک و سنتی ایرانی بزار مثل استاد شجریان پاپ سنتی هایی مثل استاد همایون خرم بزار.
ممنون

پاسخ:
چشم آروین .
جمع آوری شد میزارم .
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۷ مسئول پاسخگو
Allegro هم یکی از شاهکارهای بتههونه
پاسخ:
بله .
ولی خود allegro یک اهنگ نیست .
الگرو خودش چند تا بخش داره .
برای همین نمیشه یک چیز واحدی رو روی وبلاگ درباره allegro گذاشت .
در ضمن : اگر دنبال اهنگ زیبا میگردید ، اهنگ " رقص مجار " یا به انگلیسی " hungarian dance " شماره پنج و یکش خیلی قشنگه . حتما گوش کنید .
البته توی دو تا فولدر گلچین شده بودن .
ممنون از نظرتون
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۶ مسئول پاسخگو
سروش ترشی نخوری فک کنم موسیقی دان بشی با این که پولی درش نیست ولی جزو مشاهیر میشی
"سروش میری"
خخخخخ
پاسخ:
:-)
هشتا اهنگ عالین
پاسخ:
ممنون پدرام ...
گلچین خودم هستن ...
یکی از اهنگ ها ده دقیقه هست ، 8 دقیقه غمگین میزنه ، 2 دقیقه اخر ببین چه میکنه !!!
همونی که از همه طولانی تره ...
ببین ...
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۷ دانیال تنها
نظر سنجیو میگم
اوج آهنگ
پاسخ:
نیمه دوم چیه دیگه ؟!
نقطه اوجش حدود دقیقه 7 تا 8 هست نه دقیقه 6 !
دقت کنی میفهمی ...
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۰ دانیال تنها
درسته دیگه
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۰ دانیال تنها
کشتی مارو
نیمه ی دوم دقیقه ی 6
پاسخ:
?!
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۷ سید سروش میری
واقعا اینکه نقطه اوج یه اهنگ رو پیدا کنی انقدر سخته ؟!
اهنگ کلا 5 دقیقه بیشتر نیست !!!
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۰ پدرام صادقیان

اره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


۱۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۷ سید سروش میری
خخخخخ
سه تا قسمت درست شده مثل رقابت ایرانسل و همراه اول و رایتل !!!
پاسخ:
منم موافقم
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۵ پدرام صادقیان

بچه ها نه به حرف دانیال گوش کنید نه سروش بیاد تو قسمت جالب مالب.

پاسخ:
تبلیغ تو قسمت دیگران ؟
بچه ها بیاین تو قسمت طنز و منز نظر بدید که میخوایم کلی حال کنیم
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۹ دانیال تنها
بچه ها بیاین تو قسمت طنز و منز به نظر سنجی پاسخ بدین که میخوایم کلی حال کنیم
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۵ دانیال تنها
یکی از اداب های ارکستر کلاسیک اینه که تماشاچیان بین سکوت های پس از موومان های ارکستر دست نزنند تا نوازنده ها و رهبر همچنان تمرکز خودشون رو برای موومان بعدی داشته باشند



خب اینم از جواب ؟ حالا جایزه اش چیه ؟
پاسخ:
یه جا هایی رو غلط گفتی :
مثلا این قانون فقط تو موسیقی اروپایی هست لازم نیست حتما کلاسیک باشه !
بین موومان ها هم تشویق نمیکنن تا کل سمفونی و مووماناش اجرا بشه ! ربطی به تمرکز نداره !
ولی در کل خوب بود ! ممنون . 
نظر راجعبه نظر سنجی چیه ؟!
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۶ سید سروش میری
تا ساعت 9 امشب وقت دارید جواب مسابقه رو پیدا کنید . اگر هم فکر میکنید جوابتون غلط هست عیبی نداره حدستون رو بیان کنید !
نظر سنجی هم آزاده ... با نظراتتون ما رو خوشحال کنید !
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۹ سید سروش میری
مربوط به اداب ارکس هست !
اینم راهنمایی ...

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۶ دانیال تنها
جدی : سالگرد فوت بتهوون بوده ؟
پاسخ:
وای خدا از دست شما !!!
نه دلیل دیگه ای داره اصلا سالگرد چیزی نبوده !!!
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۱ دانیال تنها
باید صلوات میفرستادن ولی چون مسلمون نبودن نفرستادن
پاسخ:
خخخخخخ

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۰ دانیال تنها
محرم بوده ...
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
:-)
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۳ سید سروش میری
هر کسی خواست تو نظر سنجی شرکت کنه خوشحال میشیم !
مسابقه هم خیلی سخت نیست ...
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۲ سید سروش میری
پاسخ مسابقه اول :
اون سه تا فیلم موومان 3 سمفونی 5 بتهوون بودند و اون قسمتی که معروف هست و ما همه میشناسیمش و هم فیلم و هم mp3 رو گذاشتم ، موومان 1 سمفونی 5 بتهوون است !
دیگه این کاری داشت ؟...
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۱ جناب"پویان مقدسی"
مرسیی سوورووش..
بسی خفن بود و فیض بردم
پاسخ:
خواهش میکنم !
چه عجب یکی یه نظری داد ...
واقعا ممنونم 
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۱ سید سروش میری
دلیل بهتر بودن زدن اهنگ در فیلم 1 ، تنوع بسیار زیاد ساز هاست ! نه تعداد بیشتر ساز های آن !
راستی من تا اونجایی که راجعبه ارکستر میدونم نوع چینش ساز ها در فیلم 2 کلاسیک است ولی نوع چینش در فیلم یک رو فکر کنم به روش مدرن باشه !
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۳ سید سروش میری
روزبه من نزدیک به 100 دفعه فیلما رو دیدم به نظرم تعداد ساز ها در فیلم 2 بیشتره اگه دقت کنی متوجه میشی . به تعداد کنتر باس ها دقت کن .
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۵ دانیال تنها
آخریه قطعه دیگری از سمفونیه
پاسخ:
درسته ! ولی بگو اون فیلما قطعه چند از سمفونی هستن !
به هر قطعه سمفونی هم میگن " موومان "
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۹ دانیال تنها
مسابقه : سمفونی 5
پاسخ:
درسته ولی دقیق تر بگو چون اگر این سمفونی 5 هست پس چطور اون آهنگی که اون زیر گذاشتم هم سمفونی 5 هست ؟!
دقیق تر بگی برنده میشی ...
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۶ روزبه رحیمی
برا اینکه دلت نشکنه نظرمو میگم
فیلم 1 بهترینه به دلیل اینکه سازهای بیس زیادی داره به همین دلیل هماهنگیشون سخت میشه 
پاسخ:
ممنون روزبه .
یه جوری میگی دلت نشکنه انگار نی نی 2 ساله هستم ! خخخ
به هر حال ممنون . منم نظرم مثل تو هست ولی به نظرم فیلم 2 هم بدک نیست . اونم سازهای زیادی داره اگر دقت کنی ...
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۲ سید سروش میری
خدایی خدایی چرا هیشکی تو نظر سنجی شرکن نمیکنه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

۰۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۱ دانیال تنها
آخه تو از سابقه های قبلی من دیدی تا حالا ناراحت شم؟؟؟
منم دقیقا دارم به شوخی میپم
پاسخ:
آره از عکس پروفایلت معلومه !!!!
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۱ دانیال تنها
خو من شاید اصن نخوام ببینم اینا رو 
ولی تو باید به قولت بعملی
پاسخ:
بابا شوخی میکنم ...
ناراحت نشو !
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۲ سید سروش میری
بچه ها میخوام یه چیز باحال بگم .
اقای دانیال تنها گفتند چرا مطالب رو بروز نمیکنید ...
مدرسه با دانیال حرف زدم ، گفتم فیلما رو دانلود کردی ؟
گفت نه !!!!!!
پس من بروز کنم که چی بشه ؟!؟!؟!؟!
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۸ دانیال تنها
اصن انقد این بخش هر روز داره به روز میشه الان از شگفتی دارم میزو گاز میزنم.
میز که تموم شد میرم سراغ پارکت.
پاسخ:
خخخخ
خب چیکار کنیم ؟؟؟
خودتو بزار جای ما ...
30 مگابایت فیلم میخوای بزاری هفتاد ساعت طول میکشه اخر error میده !!!
بعدش هم وقتی کسی استقبال نمیکنه چیکار کنیم ؟!
از بس شما تو نظر سنجی و مسابقه شرکت کردین من میز و پارکت رو تموم کردم رفتم سراغ کانال کولر !!!
چشم به روزش میکنیم تا اخر امروز ...
فقط باید تو نظر سنجی و مسابقه شرکت کنین .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار پرش به بالا
سلام به همه ی بچه های دوره شیشی از وبلاگ خودتون لذت ببرید