دوره شیش

وبلاگ فعال مخصوص بچه های دوره شیش

دوره شیش

وبلاگ فعال مخصوص بچه های دوره شیش

الوعده وفا

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ

به نام خدا

سلام به دوست لینوکس کاری که از مکانی نامشخص در قارۀ اروپا تشریف آوردند و همچنین دوست اندوید کیت کت داری که ایشان هم از اروپا آمدند؛

و سلام به یوسمایت کار عزیز که چند بار دیده شدند در وبلاگ از Elk Grove Village؛

و همچنین سلام به دوست رومانیایی ای که با سرچ در گوگل به این جا رسیدند؛

و سلام به 12.4% بازدیدکننده های آمریکایی مان و 0.1% مکزیکی و 1.7% آلمانی و بقیۀ خاااااااااارجی ها، خاااااااااارج رو ها و از این نرم افزارها که ما نمی دانیم چیست دار هایی که با IP خاااااااااارجی تشریف می آورند؛

و همچنین بسیار بسیار به 2 برادر افغان که تشریف آوردند هم سلام می کنیم؛

و در نهایت هم سلام به بقیه. (بالاخره خاااااااااارجی ها باید یک فرقی با ایرانی ها داشته باشند دگر)


غرض از مزاحمت چیست؟ من یک پستی با عنوان «وبلاگات» گذاشته بودم و در آخرش، گفته بودم تا سیزدهم از نام نویسنده پرده برداری خواهد شد، و الآن می خواهم به وعده ام عمل کنم. من خواستم به سروش ایده ای بدهم، که سروش خیلی سریع، در یک عملیات شبه انتحاری، ما را کرد نویسندۀ وبلاگ. کمک می کنم دیگر.


من هم نوید رشیدیان هستم با اجازه تان.



۹۵/۰۱/۱۳

نظرات  (۴)

با سلام
چطور میتونیم کارنامه های میان ترم  دوم رو ببینیم؟
پاسخ:
سلام ...
برای دیدن کارنامه های میان ترم 2 ، به سایت مدرسه بروید و پس از ورود ، به قسمت کارنامه های ماهانه رفته و کارنامه ی اردیبهشت را انتخاب کنید !
با درود
لطفا جزوات آزمون ها را بگذارید مخصوصا شیمی چون دقیقا فردای کامپیوتره .
خیلی ممنون
بدرود
پاسخ:
سلام .
سعیمون رو میکنیم تا جزوات رو بذاریم ...
منتظر باشید ...
ببخشید بخشی مربوط به آزمون ها نبود پس اینجا میگم. آزمون فیزیک فردا از کدام درس ها میاد؟
پاسخ:
سلام ناتان .
ببخشید بخشی درباره امتحان ها نذاشتیم ...
امتحان فردا از مبحث نور میاد .
دوستان قبل از ورود به وبلاگ قند شکنو خاموش کنن لطفا (در کل هم خاموش کردی بهتر )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار پرش به بالا
سلام به همه ی بچه های دوره شیشی از وبلاگ خودتون لذت ببرید